20.52

Heejhej nu har jag precis kommit hem, jag mötte Emma och vi pratade ut och allt så nu är allt bra mellan oss.
Asså jag fryser skit mycket, mina fingrar typ bränns och dom är helt röda för det va så kallt när jag stog där ute. så jag  sitter och skriver med fingervantar på haha :D
Men jag måste skriva klart en so grej som ska lämnas in på måndag, trodde att den skulle lämnas in imorn så jag har suttit och skrivt på den hela dan.  Men imorn så kommer jag till skolan, det ska bli skönt börjar typ halv nio.
Ska dra nu
Puss Puss <33

Emma du är min bästavän och jag kommer alltid bry mig om dig vad som än händer...<3333

                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0