23.25

Heejhej nu så sitter jag här och tråkar och är jätte pigg vill göra nåt men vet inte vad :( Idag så var ju skolavslutningen jag fick två Vg och alla andra G så det är väll bra eller? Men idag efter avslutningen så åkte jag och Emma till kista för att handla julklappar men jag hittade inte till alla och jag har inga pengar, fick låna av Daniel men måste betala tillbaka som blir lite svårare :(  Men det har ju hänt en jätte bra grej igår i skolan då blev jag och Emma sams igen vi snckade i skolan och allt så då har vi löst det mästa.  Efter skolan igår så stack vi till Natta och hade det roligt med stepanie och frida efter det hade jag träning och då hade man sjukt ont i huvudet usch :S Men imorn så måste jag verkligen göra nåt har träning på morgonen ocksen vet jag inte. Några tips kanske?
Men ska dra nu
Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0