7 dagar kvar

Heejhej nu är det bara 7 dagar kvar till jul Jippi längtar verkligen för jag hoppas på en ny mobil som dom flesta kanske förstår haha. Idag så har det varit en ganska skön dag vi började vid 09.00 med bild utställning sen så hade vi svenska och kolla klart på Billy Elliot efter det var det lunch sen så hade vi två No lektioner efter varandra så då kollade dom som inte skulle göra provet på film, jag va en av dom som inte gjorde provet. Jag kunde inget så det va ingen ide att testa. :(
Men jaa efter skolan så gick jag, frida, stephanie och Natta hem till mig och baka haha och kolla på One Tree hill.
Imorn så börjar man ju kl 10 då har vi städdag och då kanske man ska vara i skolan i en timme eller nåt vet inte riktigt.
nu så har jag inge mer att skriva
Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0