BOOORING

Heej nu sitter jag här och har sjukt tråkigt pratar med emma i telefonen och hon är konstig haha vi ska typ åka in till vällingby imorn och shoppa :D haha idag så har jag bara tråkat varit inne på datan och kollat på tv.
Skulle ju lägga upp bilder men har inte laddat över dom får göra det imorn sitter vid den bärbara. USCH ont i huvudet :( shiit vad äckligt jag ställde mig upp för att sätta i laddaren i mobilen och då snurrar allt usch tänk om jag svimma :( Men nu ska jag typ tråka mig med emma i telefonen och sen lova man att ringa fredde sååå ses soo long suckers
Puss Puss <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är tråkig!

haha nej skojja, älskar dig bvän. <3

2008-12-26 @ 01:01:32
URL: http://eemmaaass.blogg.se/
Postat av: Carro

Älskar dig också <3 vi är tråkiga utan varandra

2008-12-26 @ 01:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0