Dalarna

Heejhej nu är jag i dalarna sitter inne på farmors kontor som hon kallar dét haha :D Igår så kom vi iväg skit sent så vi kom fram jätte sent sov typ hela vägen. Idag så har vi åkt skidor där jag och Emma åkte när hon va med så kom på skit många minnen och  saker som vi gjorde haha.Vi åkte dit med min familj och min kusin som jag bara träffat engång han åkte snowboard och han var inte duktig haha. Usch när vi åkte hem så frös jag skit mycket och mina händer var helt röda satt typ och  darra i baksätet :(När vi kom hem så duschade jag ochsen så stack vi och Bowla jag vann ju såklart ;) haha nej men jag vann facktist den första omgången jag är fettstolt :D Men nu så ska jag fråga mamma om hon kan fixa pengar till mobilen.
Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0