Grå jul

Asså gud vad tråkigt det kommer att vara med jul, det är ingen snö och det känns inte alls som att det är jul :(
Imorse så ringde Bvän för att väcka mig men jag var redan vaken haha. Vi skulle åka in till vällingby så då skulle vi komma iväg tidigt men det blev inte så, vi tog typ bussen vid halv två. Jag skulle köpa present till mamma och Bvän men jag hittade bara till mamma får köpa till henne imorn när vi åker in till stan :D Vi träffade Frida och Natta i vällingby så då gick vi runt med dom en stund. Åjuste när vi var i vällingby så var det typ några 96 or eller 95 or som höll på så vi typ dampa på dom haha. Men måste sticka nu skriver senare
Puss Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0