Jaha

Asså gud va jag är jobbig kan inte bestäma mig för vilken mobil jag ska ha. Några tips? Jag och pappa åkte in till barkarby och lämnade tillbaka den mobil jag fick sen kollade vi efter en ny men kan inte bestäma mig för vilken:( Men åkte alldrig till vällingby jag gick upp och va sjukt trött släppa mig till duschen sen så skickade jag sms till Emma och kolla om hon hade gått upp och det hade hon. Vi bestämde att vi skulle åka imorn för vi kom på att våra busskort gått ut :( Så då åker vi väll imorn.
Men jag kommer snart somna är sjukt trött :( Åjuste idag kom grannen hem jag fick 300 kr för att jag tog hand om deras katt föra året fick jag 500 för tre dagar och nu fick jag 300 kr för två dagar så det är ju bra. Så nu har jag mer pengar att spendera :D
Men nu ska jag ringa Emma
Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0