Julklappar

Jupp nu är jag klar med alla julklappar. Jag och Emma tog bussen till vällingby vid halv 2 sen tog vi tunnelbanan till hötorget. Jag handlade klart till mamma ochsen så köpte jag ju såklart saker till mig :D Pappa hade fört över pengar till mitt kort så då blev det lite saker till mig också tack pappi. På tunnelbanan påväg in till stan så var det en äcklig fyllegubbe som typ gick runt och typ ramla över folk usch tillslut så var det några snygga killar som tog ut han där ifrån.  Åjuste sen blev jag och Emma utskällda på tunnelbanan haha säger inte varför haaha. Nu har jag börjat städa mitt rum igen, för att hela min garderob ligger på golvet och i sängen. Så störande att min garderob ligger ute i tv rummet, den är för stor för mitt rum :( Lägger upp bilder sen på vad jag köpte
Puss Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0