Om 3 timmar

Hejhej om tre timmar så är det 2009 :D wohoo nej men allvarligt sitta och fira är skit tråkigt medans alla andra har roligt och allt :( Okej ska inte klaga. Men idag så åkte vi till Leksand och köpte present till min kusin som kommer imorn hon fyller år på fredag. Sen så kom det gäster hit som pratade franska så då fik jag snacka engelska med dom och allt. Sen så börjar dom snacka om att deras dotter är på fest och allt idag och undrar om inte jag skulle det mamma hon ba nej hon är för ung för att fira nyår hemma själv. Asså snälla vad skulle jag göra? haha  Men skit i det nu. På nyår i sth så brukar det ju vara smällare innan 12 och allt men här är det helt jävla dött.
Men ska gå och tråka mig nu
Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0