Tråååkigt

Har snackat med Emma i telefonen men hon skulle ringa mig snart :D Har så tråkigt så hittade jag den här grejen

1. ta fram din mobil.
2. bläddra igenom din inkorg.
3. stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
4. gör samma på varje fråga

Vad skulle du säga om du fick reda på att din bästa vän hade haft sex med din pojkvän? Nej de ska jag inte en på en timme iaf men dissa mig då.
Vad skulle du säga om du vann en resa till Thailand? Ne men seriöst jag kan imorn iaf :-)
Vad skulle du säga om du blev bjuden på fest av två fina killar? Hej ring mig när du kan :-) <3
Vad skulle du säga om världen skulle gå under om en vecka? Jupp :) men ska typ byta.
Vad skulle du säga till killen du älskar? Nej skit äckligt haha
Vad säger du till dom som står dig närmast? Okej ring när du kommit hem :-) Älskar dig me gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0