19.15

Hejhej idag så har det varit en skön dag bara tagit det lugnt och spelat match som vi förlora jävla piss men aja vi spela inte ens speciellt bra vet inte vad som hänt med laget.
Igår så gjorde jag typ inget jag vaknade vid halv ett fy på mig sen så kolla jag typ på tv städa mitt rum och duscha mm :)
Det var verkligen en slappar dag igår hihi men jag gick typ och la mig vid 12 och sen kl två fick jag ett sms av Rasse och då ringde jag till han, han var med Fredde, Benke och Jacob det var roligt och prata med dom haha :) men jag satt typ uppe till fem sen gick jag och la mig.
Skulle upp 11 idag hade match.
Efter matchen åkte vi hem jag duscha och sen köpte vi min efterlängtade plattång Jippi :) den var verkligen jätte bra testade den nu, men jag köpte inte den som jag visade förut för den hade inte fått något bra omdöme!
Slänger upp en bild senare på den.
Men nu så ska jag gå och äta Tacos mm gott...
Puss Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0