<33

Hejhej just nu sitter jag här med Emma och vi ska kolla på en film som min pappa hade hyrt förut.
Imorse så åkte jag iväg till en grav som vi alltid gör under den här helgen och så tände vi ljus och gick in i kyrkan och allt det var ganska mysigt i kyrkan men sorgligt dårå :(
Efter att jag hade varit där så åkte jag hem och då skulle jag vara med Emma,Frida,Natta och några killar men sen när vi gick ut ifrån mig så ringde dom och sa att det inte skulle bli nåt att dom hade gått in och att det inte var någon ide att vi kom så då åkte vi inte till dom.
Så då mötte vi Fredde och Nicklas i Hässelby strand sen åkte vi hem till mig och skulle se Saw 4 men det var typ fel på videon så vi bytte till She's the man och så satt vi och kolla på den roligt roligt.
Men dom stack för en stund sen så då ska vi kolla på en annan film.
Emma ska sova över här så vi ska kanske träffa dom igen imorn men inte ricktigt bestämt får se.
Men nu ska jag gå och kolla på filmen vi ses
Puss Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0