Aj

Aj min nagel den har skivats sig och nu så bröts den fan vad synd :(
Men Emma sov över hos mig inatt det var roligt men nu så har hon gått hem för att hon skulle snacka med sina föräldrar men sen så kanske ska vi träffa Fredde och Nicklas igen men det är bara kanske vi får se.
Jag har typ städat bort allt det var jätte stökigt när Emma stack haha värsta bombnedslaget ojuste den där filmen som vi kollade på hette Jiddra inte med Zohan typ så hette den jag kollade klart på den efter att Emma hade stuckit.
Den var ganska rolig och nu vet jag var alla killar i klassen har fått Disco Disco Ahah ifrån haha.
Men nu så ska jag göra mig klar och allt skriver mer sen och imorn är det skola och jag har värsta ångest usch.
Peace out
Puss Puss <33

Kommentarer
Postat av: Olivia "potatis"

Fin blogg du har :D

2008-11-02 @ 20:30:03
URL: http://www.shoolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0