Digestive & mandarin

Nu sitter jag hemma hos emma och äter mandarin och digestive vi har blivit kompisar igen vi pratade med varandra face mot face vid gula krogen i regnet haha var helt dyngsur när jag kom hem.
Jag och emma skulle åka in till vällingby för hon skulle handla lite saker och jag följde med men jag hade inga pengar köpte bara två örhängen och sminkborttagning så det var inget roligt men jag var ju inne i vällingby nu i veckan och köpte lite saker.
Men efter att jag hade varit inne i vällingby så gick jag hem och då hade jag glömt hemma nycklarna så då gick jag hem till Emma så det är därför jag sitter här nu..
Men ska gå nu ses
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0