FÖRLÅT (ojooj vad långt det blev)

Asså shit förlåt nu har jag inte skrivit på typ en vecka eller vafan det har varit men jag har varit så stressad och skit för det är så mycket som hänt och händer just nu.
Men jag ska skriva lite vad som hänt och sånt dom dagarna jag inte skrivit.

Fredag: I fredags så var det en vanlig dag i skolan och flams och allt haha alla fredag är det för oss haha.
Men efter skolan så stack jag, Frida, Stephanie och Emma hem till Emma och där så gjorde vi iordning oss och sånt som tjejer måste göra ;)
men sen så stack vi in till vällingby och mötte Natta och Felipe vi tog bussen mot frida och där så åt vi Tacos usch vad pinsamt satt i halsen när jag skratta och då satt Felipe breve och jag lät som värsta grisen som var på väg att döö haha.
Tobbe kom och vi stack ut och hade värsta snöbollskriget haha vi sprang runt och halka och allt.
Åjuste sen kom det en tant och började skrika och allt när Felipe höll om Frida ba SER DU INTE ATT HON ÄR RÄDD och allt SKA JAG RINGA POLISEN haha.
Sen efter allt det när vi dumpat Felipe och Tobbe stack vi till Emma och skulle sova där men klockan fyra på natten så gick jag hem och sov hemma för att jag skulle ha match thaha.

Lördag: I lördags så spela jag matchen som vi vann och sen på kvällen så tog jag och Emma bussen till astrakangatan och skulle möta Frida och Natta som hade suttit och väntat på oss i typ en timme ute i det kalla usch men dom var jätte snälla som satt och vänta på oss sööölisar.
Sen stack vi till Coop och handla och hade värsta vagnrallyt haha fett roligt man kan ha med en vagn :D
Vi tog sen bussen hem till Frida för vi skulle sova över där.
 Vi satt typ och asgarva och allt det var skit roligt och Natta hon är värsta mobbaren hon tog Emmas mobil och filma mig när jag satt och åt  chips haha och nu säger hon att hon ska lägga upp den på pea :(
Om du gör det ska du få HÄÄÄÄÄÄMND haha

Söndag & Måndag: I söndags så fyllde mamma år så då firade vi henne och gick på resturang och sånt sen på kvällen fick jag sjukt ont i magen och inte kunde sova och det fortsatte till måndan så jag stanna hemma från skolan sov typ till två jätte skönt :)

Tisdag: I tisdags (igår) så var jag i skolan men då var Frida sjuk stakarn så det var inte speciellt roligt utan henne men sen så hände det en jätte bra grej två av mina kompisar blev kompisar JIPPI :)

Onsdag (idag) : Och äntligen onsdag.
Idag så hade vi värsta snöbollskriget och allt skit roligt Natta och Stephanie såg ut som att dom hade typ Hallowen va helt svarta runt ögonen och förlåt stephanie att jag kasta snöö i ditt öga.
Sen när vi kom in igen så gick vi runt och va helt blöta, fläckiga och håret stog åt alla håll haaha.
Frida var sjuk idag också men imorn kommer hon säkert till skolan och då är vi andra tjejer sjuka haha.

Äntligen klar nu så ska jag ringa fredde och prata med honom en stund för jag svara inte när han ringde igår ochsen blir det plugg och One tree hill Whoho
Puss Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0