Hemma hos Emma

Heej just nu är jag hemma hos Emma med Frida.
Äntligen så är det fredag jag har verkligen längtat så mycket.
Jag skrev inte igår för att jag orkade inte och jag hade världens mensvärk så orkade verkligen inget och så bråkade jag med fredde också klart bråkade jag med päronen om att jag behövde pengar till min mobil usch.
Igår så hade jag också mitt so prov jag fick IG så jag ska göra omprov på måndag typ alla ska göra det.
Emmas prov revs haha så hon måste göra det.

Men idag så har det varit ganska roligt men det är ju typ alla fredagar haha :)
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men något roligt hoppas jag :P Natta kanske ska komma sen men vet inte hon kanske skulle träffa Tobbe eller nåt, men nu har hon ungerska.
Men nu så ska jag inte skriva mer skriver lite mer senare
Puss Puss <33


                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0