Måndag

Heejhej nu så har jag ätit och kommit hem från min träning den gick inte så bra heller vet inte vad det är med mig jag är helt konstig och känner mig stressad hela tiden.
Idag så hade vi omprovet och det gick verkligen inte bra så jag är helt säker på att det blir omprov igen usch.
Imorse så kunde jag verkligen inte gå upp jag var verkligen sååå trött ville bara vara sjuk och ligga kvar i min varma och sköna säng mm :)
Men idag i skolan så var det mycket flamms haha jag och stephanie hade tråkigt så vi kastade runt min mobil och den flög ner i golvet och allt den har säkert tusen repor på baksidan nu haha om man har tråkigt och vill ha en ny mobil såå.
Sen när vi skulle ha syslöjd så hittade jag ett rosa typ som jag knöt runt huvudet och sen började jag och emma klä på oss jätte mycket tyger och sen när vår lärare kom så stog vi där i massa tyger haha ;P

USCH JAG HAR SPANSKA PROV IMORN SOM JAG INTE ÖVAT TILL JÄVLA *****  :s
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0