Min rumpa = Kärlek

Äntligen så är det fredag JIPPI :) Jag är helt säker på att alla i skolan har sätt min rumpa nu helt säker.
Emma drog ner mitt linne när jag hade legging fett pinsamt och sen satt några nedanför och då var det en tjej som såg haha hon ba OOOJ och höll för munnen ahhaha.
Sen så höll Emma på skit mycket på engelska lektionen hon knäppte upp min bh så att vi fiick springa ut från lektionen hahaa vi hade värsta skrattanfallet sen så drog hon upp linnet igen när jag stog med rumpan ut mot klassen fett pinsamt dumma kossa hon ska få igen ahha. Nu sitter Natta och kollar vad jag skriver vi är hemma hos Emma med Natta och Frida..
Efter engelskan så stack vi ner till pansiot och då fick jag värsta skrattanfallet usch fett pinsamt kunde inte ens andas men bajs bajs nu säger frida att jag är jätte dåli på att blogga så nu ska jag lägga ner dena blogg



Haha nej jag skämta,
men fredde är i stockholm för att han ska klippa sig haha han kommer säkert se konstig ut.
Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0