Nöff nöff

Hejhej just nu sitter jag och pratar i telefon med olivia men hon ska gå på toa och göra nummer ett och två thaha så vi lägger på nu.
Jaa idag så har det varit ganska chill i skolan hade på mig leggings (det var hål i dom ) och kofta (det var hål i den också) sen så hade jag ett svart långt linne och min mjuka halsduk skönt och snyggt åjuste sen hade jag mina nya örhängen från gina tricot som är leopard mönstrade I LOVE IT :)
Bråkade lite med fredde haha men det gjorde vi igår men nu så är vi vänner igen hurra haha.
Asså shit får damp på min mobil den vibrerar hela tiden och då tror jag såklart att det är ett sms men då är det bara för att jag har lite batteri bajs :(

Hahah idag i skolan så slogs jag och natta lite på skoj och sen så hade jag dragit i hennes hår och så sprang jag såklart iväg och då kom hon sen när jag stog och prata med emma.
Hon kom bakifrån och drog  i min tofs och jag bara vek mig bakåt och ramla helt rakt haha sså låg jag i korridoren och bara skratta och skämdes ihjäl men sen så kom Gianni också och bara stog och skratta och peka på mig, det gjorde det inte bättre då började jag skratta som värsta grisen så då sprang jag ut till trappuppgången och nästan kissade på mig haha.
Ikväll så har jag ingen träning men om jag hade så skulle den börja om fem minuter men istället så ska vi kolla på en damlagsmatch.
Puss Puss ska gå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0