Onsdag

Idag så har det varit ganska skönt i skolan hade två no lektioner efter varandra men jag han inte göra klart no frågorna så jag måste sitta och göra dom snart usch usch på lektionen satt jag,frida, natta och emma och hade deet jätte roligt vi satt typ och skrattade åt allt och alla haha.
Sen efter no lektionen så ringde Fredde så då skulle alla prata med honom så telefonen skickades typ runt till alla haha så sen när jag prata med honom så typ skrattade vi bara och han tyckte att det inte var roligt (surpuppa) :)
Ikväll så har jag träning kl åtta så då hinner jag se på one tree hill och göra no whoho..
Blev ett kort inlägg (olivia tjatar på att dom är så långa) haha så nu säger jag hejdå
Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0