Onsdag

Asså onsdagar är verkligen skönaste dagen i veckan förutom fredag då men jag har ingen träning så jag kan bara ta det lugnt skönt :) mm
Men idag så var Frida och Stephanie sjuka så det var tråckigt men dom kommer imorn till skolan igen och då ska vi åka till Gillinge asså orka vara i skolan 07.45 usch jag kommer typ somna på bussen haha jag och Emma kommer ligga och snarka :D
Idag efter skolan så gick jag,Emma hem till mig och bakade kladdkaka som inte blev så lyckad haha men den åt vi upp ändå, sen var vi inne på datan och ringde några roliga personer sen stack hon hem ganska tidigt för Emma hade Ridning.
Men nu har jag varit och handlat mat till imorn det blev en kycklingsallad mm och sen fick jag en fruktsallad av mamma som jag sitter och smaskar i mig jag är inte tjock haha Frida är lite avundsjuk på mig och min fruktsallad men vem är inte det.
Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0