Onsdag

Nu har jag inte skrivit sen i lördags men jag har inte hunnit att vara inne på datan är typ första gången jag är inne under den här veckan.
Men idag så började vi 08.30 med bild men vi hade ingen så då tänkte vi åka till Stephanie men så blev det inte, istället åkte jag,Emma,Stephanie,Frida,Natta,Amanda till vällingby och gick in på Mcdonalds och köpte toast sen så stack vi till skolan och det var verkligen skit roligt på bussen jag och Emma hade jul stämmning och sjöng jul låtar.
Åjuste på bussen så satte jag ett klistermärke (Lisa från The simpsson) på Amandas hår och hon hade det i skolan och hon märkte inte det tills vi började skratta skit mycket haah..
Vi hade bara två lektioner idag Svenska och No för sista No lektionen skulle vår lärare typ sticka någonstans.
Efter skolan så skulle jag och Emma åka in till Centralen och träffa Fredde, Rasse och Jacob men sen ringde dom och sa att vi skulle åka hem till dom i Södertälje och vi kunde inte det så vi åkte till vällingby och blev förföljda av värsta äcklena usch :(
Men vi fyra så ringde vi till Frida och Natta så då träffades vi vid björnboda skolan.
Så då gick vi runt och snacka och åkte buss till olika ställen haaha vi har inget liv..

Ikväll så har jag ingen träning så då blir det plugg usch har so prov imorn som jag inte kan.
Vill bara sova mmm :D
Puss Puss <33

 Fiiin bild snodde den utav Natta på pea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0