Säger bara

Äntligen lördag gud vad skönt bara ta det lugnt den här helgen ska jag inte göra något jag ska bara chilla :)
Men igår kväll så åkte vi till Natta för att vi skulle typ hämta något men sen så mådde inte Emma bra så då följde jag med henne hem vi satt oss på bussen sen så åker den åt fel håll och vi bara sitter och kollar på varandra haha vi tog fel så den åkte värsta omvägen usch tog typ ett år.
Men sen så gick jag hem klockan var typ sex jag åt och mammas syster skulle komma och jag orkade inte vara hemma så jag ringde till Emma så då gick jag till henne tog med mig flera filmer som hon satt och kolla på medans jag satt och prata i telefon med Jacob och Fredde hhihi men sen så skulle Emma typ lägga sig så då gick jag hem :(
Jag pratade med Fredde i telefon påvägen hem och det var skiit läskigt det var så mörkt och kallt och det kändes som att det var någon som förföljde mig och att det var någon som skulle hoppa på mig från buskarna.
Jag sa det till Fredde och han bara skratta och började berätta jätte mycket grejer att det var någon som hade blivit ihjäl slagen och allt var påväg att kissa på mig fyfan tahaa.
Men sen så pratade jag med honom typ till fyra på natten i typ fem timmar eller nåt så jag är skit trött så jag ska bara kolla på en film ikväll.

Idag så hade jag match vid tolv och det var jätte jobbigt, va skit trött och kunde inte fokusera mig så jag spela piss dåligt.
Men efter matchen så åkte vi hem så duschade jag och sen åkte vi till Media Markt (eller vad det hette) pappa skulle visa mig en telefon.
Men jag gillade den inte så då blev det inte en ny mobil :( men jag hittade en plattång som jag kanske ska få JIPPI vi ska dit imorn och kolla igen.
Efter det så hade jag match och jag hade jätte brottom till den hade glömt bort tiden så vi fick typ köra rally hem så att jag skulle kunna byta om, men jag kom typ femton minuter försent usch.
Vi vann matchen men vi mötte ett jätte dåligt lag så körde typ inte på allvar vi bara sprang runt och skratta och allt så dom ledde och allt men tillslut så vann vi med typ 15 poöng eller nåt men om vi hade kört på allvar så hade vi vunnit med mycket mer.
Vi hade inte vår ricktiga coach men om vi hadde det så skulle jag inte sitta här skulle fan vara död hela laget skulle vara det för vi spela så dåligt.



Men nu så ska jag gå upp och degga vid tv.
Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0