Söndag

Hejhej igår kväll så var det en jätte rolig kväll vi va hemma hos Frida men vi kolla aldrig på filmen istället låg vi och pratade och ringde olika personer :) Men sen vid tolv så skulle Emma hem och vi frågade om vi kunde sova över men Emma fick inte för sina föräldrar så då var det bara jag som sov över. Vi följde med henne till bussen och då träffade vi en jätte snygg kille grr ;) som Frida och jag snackade med och sen hoppade jag och Emma lite på någons hoppmatta haha medans Frida snackade med killen sen så stack Emma och vi visste inte vart hon stack så vi gick typ runt och ropa på henne och frågade en taxichaffis men han visste inte var hon var. Hennes föräldrar ringde typ hela tiden och fridas mamma men aja sen så hade Emmas föräldrar möt henne så då var allt lugnt förutom några saker haha Frida vet!!
När vi kom tillbaka så låg vi i hennes rum och pratade och typ skrattade skit mycket och gjorde en grej som hennes mamma typ hörde, hon bankade typ i vägen och allt. Asså vi blev typ hungriga vid tre på natten så vi skulle gå upp och göra kokosbollar när hennes mamma hade somnar men då hade vi typ glömt bort det.
Men imorse så stack jag hem vid två, vi hade börjar se på Mamma mia men vi han inte se klart på den :( men idag så ska jag spela elit match och sen hoppas jag att pappa vill fortfarande åka och köpa kläder till mig :D
Men nu så måste jag sticka och fixa mig och sen så har jag match i husby.
KYSS <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0