Tisdag

Fredde är dum mot mig han ska gå för att han ska kolla på en bajs film med sin brorsa, så han lägger bara på och nu sa han att jag var dum för att jag skriver om honom.

Men idag så var det vä också en rolig dag vi har verkligen blivit så flammsiga vet inte varför vi måste verkligen förbättra oss men på spanska provet så gick det väl ganska bra vi hade vikarie hon sa typ svaret när man fråga haha.
Asså vi hade hon på svenskan också och hon är verkligen så skön och rolig jag diggar henne (ordet snott från emma)
haha men aja.
Jag har haft träning som vanligt och den gick bra vi har fått en till tränare  som ska hjälpa till bara för att vi är så jobbiga haha men jaa han verkar vara bra men inge snygg ett minus dårå ;)
Men nu så väntar duschen så nu ska jag sticka
Puss Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0