Bästa dagen

Hejhej idag så var det roligt i skolan konstigt nog haha... nej men vi hade ingen syslöjd så då skulle jag följa med emma till vällingby och då ville frida följa med så vi gick hem till mig för att hämta busskort och pengar.
Men daniel hade busskortet så jag fick gå till hans skola och stå och vänta tills han sluta och det tog typ en timme så vi gick in på en affär och köpte godis sen gick vi ut och stog och frös sen så ringde vi natta hon va i skolan och hade träslöjd sen så kom hon in sen så åkte vi alla till välingby.
vi var där några timmar och hade det roligt!!
vi testa kläder men sen så hade vi inga pengar så det gick inte att köpa bajs bajs..
vi tog bilder så om jag vet så kan jag ladda upp dom kanske imorn för sitter vid pappas bärbara för att jag ska göra spanska haha men det gör jag inte så får ladda upp nån annan dag.

Åjuste när jag och emma skulle åka hem från vällingby så tog vi tunnelbanan sen bussen och när vi står och väntar på bussen så är det en gubbe som står och glor på mig skit läskigt och han skulle med på samma buss som oss och när vi sätter oss på bussen längst bak så sätter han sig breve mig usch skit läskigt tog fram mobilen och hade PANIK!!
Sen så var det några utländska killar typ i min pappas ålder som sitter och kollar bak på mig och emma sen så skickade dom typ sms till varandra och sen titta på oss, när vi gick av bussen så sa en av killarna nåt till mig men jag förstog inte så jag skrek nästan till emma HOPPA AV asså jag skojar inte jag skrek nästan men emma döv som hon är hörde inte det haha.

men jag håller på med spanskan eftersom att jag har prov imorn och jag har verkligen ångest för jag kan verkligen inget så nu måste jag fortsätta så puss hej <33

Kommentarer
Postat av: sofia

vi har inte prov , mohahahha !

2008-09-15 @ 20:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0