Dagens

Hej allesammans idag så är jag på super humör, jag sitter nu och lyssnar på en skit bra låt kid rock - all summer long verkligen bra ni borde lyssna på den, om jag visste hur man gör så skulle jag fixa så att man kunde lyssna på den på bloggen.
Vi fick sluta tidigare från skolan idag sköönt för vi hade ingen syslöjd det är ganska okej med syslöjd och innan så hade vi ingen engelska men vi skulle sitta kvar i skolan och jobba endå, men haha tror ni att det blev nåt jobb nej det slutade med att alla satt och lyssna på musik på mobilen och bara chilla.
Min bvän gick hem från skolan efter bspråket hon hade migrän men det är ju sjukt varmt i skolan nu, luftkondioneringen är paj så att alla har typ ont i huvudet och sån skit.
Åhh juste har ju träning idag tidig träning (basket)  kl 16.30 usch har verkligen inte lust med det nu när natta har slutat i laget det är inte lika roligt då, om du nu skulle läsa det här så vill jag VERKLIGEN att du ska fortsätta.
Ahh nu ska jag göra nåt annat får se om jag skriver lite senare idag, kanske berättar hur det gick på träningen.
kramizar från mig <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0