Fredag

Hejhej bloggen idag så har det då inte varit världens bästa dag, har bråkat med några men jag pallar inte mer så vet inte vad jag ska göra.

Idag så hade vi No prov och det gick skit dåligt fick hjälpa alla med det jag trodde att jag kunde men ingen kunde hjälpa tillbaks... sen på eng så började bråket sista lektionen!

När jag kom hem så kollade jag på vänner sen så ställde jag min mobil på att den skulle ringa när one tree hill skulle börja men den ringde inte så då hade jag somnat och vaknade när pappa kom hem..

Jag mår verkligen piss så jag vet inte vad jag ska skriva idag och jag pallar inte att skriva så mycket idag
Förlåt för att det blev ett tråckigt inlägg

kramizar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0