Good morgon

Good morgon allihopa just nu sitter jag och väntar på att mina mackor ska bli klara i brödrosten.
Jag är så himla trött idag vill bara lägga mig ner och sova, men igår såå la jag mig tidigt jag la mig kl.22.00 efter att jag hade duschat och gjort lite läxor.
Nu på morgonen har vi mentorstid sen slutar vi kl 13.55 efter spanskan usch hatar spanska fattar inget och känner ingen i min spanska grupp, vill att sofia ska börja i min grupp men får se om hon gör det (hoppas).

Igår så skrev jag ju inge mer efter träningen men den gick sådär tycker jag, jag hade glömt bort en sak som man skulle göra då stoppade vår tränare allt och bara frågade ut mig för att jag gjorde fel (inge bra) men aja får försöka göra bättre idag. Träningen idag är kl 17.00 så en halv timme senare än igår.

Men ahh nu måste jag börja göra mig klar såå seg jag är haha, om man kallas för tc (trögacarro) haha skriver mer senare idag.... kramizar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0