Heej

Nu har jag precis kommit hem, ska ha match snart samling 18.30 och jag har inte ätit och jag mår illa usch inge bra..
Men som i inlägget inan så skulle jag ju åka och shoppa och det gjorde jag men det blev lite sent för när jag duscha så åkte pappa och mamma iväg och kolla på bil så när vi åkte iväg så var vi inte borta nå länge så jag fick bara en väska av mamma kan lägga upp en bild senare.
Men mamma och jag ska åka iväg nån anan gång jag hittade saker som jag ska få köpa senare jaa :)

Men nu så sitter jag ombytt till match kläderna och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från affären, dom skulle handla nåt enkelt att äta inan matchen men nu ska jag gå skriver sen hur det gick på matchen, hoppas vi vinner
                                                                              

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0