Helg

Hejhej nu har jag precis kommit hem från v-by, jag åkte in ditt med emma!! Hon ville ha med någon för hon behövde handla kläder... men det slutade med att jag handlade mer saker en henne!! Hahah men jag lägger upp bilder på det jag handla så får ni se..

Idag så blev det tjaffs igen usch fattar inte vad som har hänt men vi pratade ut och så nu är vi kompisar igen.
Det kändes verkligen jätte bra nnär vi hade pratat det var ju typ alla tjejer i våran klass haha.
Hade oförberett (eller hur det nu stavas) prov på engelskan och det var verkligen skit svårt usch men det var bara för att kolla hur mycket man kunde!

Jag och Emma ringde förut till Natta och Frida och undra om vi skulle hitta på nåt, men dom var med Felippe och nån annan så vi vet inte ricktigt vi pallar inte att åka in igen, så dom får komma om vi ska göra nåt!!

Men nu ska jag ringa till Emma och alla sen ta foton på det jag handla

puss puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0