Hola

Nu sitter jag och håller på med spanska eftersom att vi ska ha prov på det, på tisdag och jag suger verkligen på spanska kommer verkligen få ig!!
Idag så hade vi sista matchen  vi har vunnit 3 och förlorat 2, vi skulle ha vunnit sista matchen igår om vi skulle komma till final men det gjorde vi inte så det var bajs men matchen vi spela idag vann vi så det kändes bra vi förlorade mot dom i fredags och nu så vann vi haha.
Nästa vecka så börjar den ricktiga serien så det blir väll bra.
Åjuste vi fick låna matchställ damlagets gammla så jag blev nummer 20 för mitt nummer fick Ankan nmr 13 för att den var för liten :( och igår så skulle vi spela som ljusa så då fick vi byta kläder och då fick jag xl i byxorna dom var skit stora fick vicka upp dom jätte mycket haha.

men nu ska jag fortsätta ,med spanskan
kramizar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0