Lever fortfarande

Hejsan allihopa idag är det onsdag ganska skön dag eftersom att det inte är nån träning men det enda negativa är att vi slutar vid 16.15 senaste dagen idag ju och börjar kl 08.30 men men.. .
imose så hade vi ingen bild och den är i typ två timmar så istället för att börja vid 08.30 så skulle vi kunna börja vid 10.30 usch vad dåligt så kommer man till skolan sen så är det en kille som säger att man inte har nån lektion då skulle man ju kunna få sova... men det blev bra ändå vi gick ner till fritiden och satt där sen så kom frida och natta så satt vi och snacka sen gick vi hem till emma och hade det roligt haha vi gjorde tacos med nån konstig vitt köttfärs och vi drack världens godaste dricka haha som vi hitta i källaren när vi leta efter annat.
sen efter när vi gick tillbaka till skolan så var man kanske bara lite flummig haha.

Alldeles nyss så satt jag och höll på med läxan måste verkligen göra det men jag orkade inte så jag gjorde ett litet uppehåll jag gjorde lite mattemed emma efter skolan, vi gick och handla mat till henne för hon har ridning för hon skulle äta där ochså köpte vi choklad såklart (jag inte tjockis) haha.
sen så blev det lite tjaffs mellan oss och några andra på vägen hem till emma dom höll på att tjaffsa med oss och vi palla inte så vi blev lite sura på dom bara lite.

Åjuste jag lever fortfarande bra va hhaha men jag skrev fel tid på förra inlägget det var typ imorse halv tio eller nåt.
På lektionen så satt alla killar och sa att det var halv ett som det skulle hända och klockan var då 12.20 sen när det var en minut kvar så satt dom och räkna ner asså jag ljuger inte men jag fick gåshud och håret reste sig det bara ryste till när dom kom till 3 2 1 BANG snacka om att man blev rädd haha jag blir lätt rädd.

Men sprang iväg en stund min granne ko över och undra om jag kan vara barn vakt åt deras två barn men det kan jag ju inte för jag har cup så dåligt, när jag behöver pengar och kan få det så är det alltid nåt som står ivägen SKIT också.
så om det är nån som vet hur jag kan få pengat berätta..

Asså dagens låt som jag har gått runt och sjungit på är ll´l be waiting av lenny kravitz verkligen bra

ska sticka nu kramizar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0