Lördag

Heejhej jaa idag så är det lördag idag så har jag spelat match mot järva och vi vann ganska stort och dom har vunnit alla sina matcher tills nu haha men det här var vår första match.  Imorn så har jag match igen och den är också tidigt på morgonen usch man får ingen sovmorgon nu i helgen.

Idag efter matchen så skulle vi åka in och kolla på en klänning och kostym till Daniel till nästa helg, har övertalat pappa att jag vägrar ha dom kläder farmor kom med så vi ska hyra till mig.
Men när jag kom hem så duschade jag sen så åkte mamma och pappa och kolla på bil, men jag ville inte följa med dit så jag skulle göra mig klar men då somnade jag i min säng haha i min säng var verkligen trött sen så ringde pappa ochsa att vi skulle åka att dom var snart hemma.
Då fick jag panik för jag var ju inte klar!! Men när dom kom hem så var jag inte klar så då han vi inte kolla på någon klänning så vi ska åka in dit på måndag, ska hoppa över träningen.

Men Emma ringde när jag var nere på ´preem jag hyrde några filmer med familjen som vi ska se ikväll..
Emma sa att Natta hade ringt till henne och sakt att vi skulle ha vår tjej middag idag men det gick inte så vi ska kanske ha den nästa vecka eller helgen därpå roligt roligt..

Men nu så ska jag gå och hjälpa till med maten
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0