Måndag

Hejhej nu har jag kommit hem från skolan! och jag ska ha träning snart så den ska man gå på..
Min näsa gör jätte ont haha bara om man nuddar den lite eller rynkar på pannan så gör näsan ont!
Sista lektionen idag var verkligen rolig jag och emma flippade ut totalt vi typ sjöng gamla låtar som vi kom ihåg från dagis haha, Iger blev jätte arg ¨på Emma haha!
Vi sparkade på soplådan eller vad man nu kallar den och låsades att vi spela fotboll och jag sparka till den för hårt så den välte Emma hon ba TOUCHDOWN haha!!
Frida blev lite suris på oss då, förlåt frida och Ellen för att jag knäppte upp din bh!!

Emma ska få en fjällräven jacka en blå, vill också ha en dom är så snygga och dom ser så mysiga ut får försöka övertala mamma och pappa om det!!¨
Jag kanske ska skaffa en likadan mobil som emma fast en rosa haha

Dagens bästa och sämsta
Det BÄSTA är att jag och emma är sams igen, och det sämsta är att jag har ont i näsan
puss <33

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0