Onsdag

Hejjhej idag så slutade vi tidigare för att vår sv/me har flyttats till på tisdagar så vet inte hur tajt det blir med träning men aja!!
Idag så har det väll inte hänt nåt speciellt ´bara att vi hade vikarie på no lektionen och han började skälla och då var det en annan i klassen som börja hålla på också men säger inte namnet!

Idag så har jag ingen träning, hade tänkt åka till outlet och köpa dom saker jag hittade i söndags men mamma sover fortfarande! så får se hur det blir med det.
Natali har köpt en sån tröja jag ville ha från outlet en wesc tröja men hon köpte i blått med brodering på ryggen och jag vill ha den i blått fast med text asså plast text eller vad man ska säga, får fråga om det är okej att jag köper en sån annars så vill jag ha en vit!

Jag ska börja dela ut reklam för jag behöver verkligen pengar har verkligen inga alls!! Emma gör det redan så hon kommer ha jätte mycket pengar vill ha också!!
Natali du får ge mig mina pengar!!!

Ja det var min dag puss och kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0