Onsdag

 Hej igen igår så skrev jag inte för att jag var sjukt trött men igår så hände det väll inget speciellt var i skolan som vanligt dårå! hade träning med 93 orna för att dom bytte nät på korgarna så tränade med dom.
Det var sjukt pinsammt på slutet för att jag hamnade med marion och sanny, marion är inte ens duktig så jag och sanny fick göra allt sanny spelar med 93 orna så hon är duktig. Men det var inte det som var pinsammt utan att p94 skulle träna efter och då är man jätte trött och när dom börjar med sin träning så har vi fys breve och man bara ligger där när man ska göra alla rygglyft haha

Idag så har det varit lite bråk i skolan då mellan tjejer och killar säger inte vilka men det kommer säkert bli bättre tror jag.
Haha sista lektionen idag så hade vi sv/media och då hade vi vikarie och hon var ju typ proffs på tidnings grejer och vi ska göra en egen tidning med klassen och då frågade hon mig och emma vad vi skulle vilja skriva om i tidningen då svarade jag att jag inte visste.
Då hoppade hon på mig eller hon satt inte på mig eller så utan hon ba:
vikarie- vet du inte! har du inte valt det här ämnet
jag- joo det har jag
vikarie- men då borde du veta vad du vill skriva i tidningen, vad vill du skriva om?
jag- jag vet inte
vikarie- men du borde väll veta nåt! vad väljer du gele hallon eller lakris?
jag- lakris
vikarie- film eller bok?
jag- film
vikarie- men då vet du ju! jag gillar inte när folk inte ens försöker och bara sitter och säger vet inte

aahhh damp snacka om pinsammt och emma sitter breve och bara skrattar hela klassen sitter och kollar på mig läran är typ sur på mig!! det är inte lätt
Emma om det hade varit du som satt där så skulle jag ju sakt nåt och inte bara sitta och skratta.

imorn så är det skolfotografering bajs vet inte vad jag ska ha på mig, ska jag ha uppsatt hår eller utsläppt faan kommer se ut som ett mongo som på alla klassfoton...
puss <33 måste gå och bestämma vad jag ska ha på mig

Kommentarer
Postat av: sofia

daaaaaaamplärare , oh jag är också nervös bläää

2008-09-17 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0