Shushue

Skrev ett inlägg förut när jag kom hem från skolan men ser att det har försvunnit `pust´

Så får skriva om det dårå.


Idag så var Emma sjuk hon hade feber den stackarn, så då var jag med Frida, Natta, Stephanie och Jossan vi hade det roligt tillsammans och natta har lånat min sälen tröja igår och idag men idag så var den absolut  inte lika ren som förut den hade en brun fläck på ärmen jag sa att det var bajs men Natta sa att det var choklad sås men jag tror fortfarande att det är bajs haha hon smutsar verkligen ner hon hade också fått lånat min UCLA tröja och när jag fick tillbaka den så var den helt kladdig  såg ut som snor men hon sa att det var vattenmelon haha men får tro på henne.


Men ikväll så har jag match men usch jag är jätte trött funderar på att lägga mig och villa hhaha men får se, det är samling 18.30 och matchen börjar 19.15 så kommer vara jätte trött.

Imorn så ska jag sitta i sekretariat men kan verkligen inte något usch får panik när jag bara tänker på det, sist så blev allt fel typ hundra poäng fel men imorn så får jag väll sköta tiden eller nåt enkelt!


Sofia har hjälpt mig med bakgrunden visst blev det bra den blev jätte bra tycker jag (A)

Men ska gå nu vi ses och krya på dig Emma

Kramizar från mig <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0