Söndag

Hejjhej idag så är jag skit trött är på väg att somna jag lovar att jag kommer snart ligga med ansiktet ner i tangent bordet!!
Men idag så var det ju match och vi förlora inge bra.
Men vi ledde i början och allt ganska mycket men sen så började vi att slarva med passar och allt så då började dom komma ifatt, sen så hade vi skit dåliga domare som bara dömde mot oss! Dom foula skit mycket asså jag lovar nästa gång jag möter dom så ska jag typ slå dom haha och domaren blåste alldrig inte ens för tre sekunders.
Vi hade ju inte J-A idag han är ju utomlands så då hade vi berntsson eller vad han hette.. Han fick verkligen damp på domarna, han ba skrek till dom att han kunde hjälpa till att räkna ner med tre sekunder och dom sa bara att nej det sköter vi och höll på så berntsson fick verkligen damp men det fick alla på bänken och föräldrarna! Haha när jag satt ner så vände han sig om han ba JÄVLA CP DOMARE haha...

Men nu så har vi varit och kollat på bilar och vi ska typ skaffa en Volvo eller nåt.
Jag och mamma bakade också kanelbullar mums :) men nu ska jag typ gå upp och kolla på en film med mamma ha det lite mys vi bråkade  skit mycket igår!! Men nu så är det okej.

Puss puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0