Torsdag

Jaha idag så är det torsdag och då skulle farfar och farmor komma men dom kommer inte, dom kommer istället imorn!!
Jag ska testa en klänning hon har med sig och brorsan ska testa kostym för vi ska typ på någon jätte fin middag med några i stan vet inte ricktigt! Men då måste man ha lång klänning hatar verkligen det och jag hoppas att klänningen är ful så kan vi köpa en hihi!!

Men jag har nu varit hemma en stund hände inget speciellt i skolan idag utan att Jonathan är en idiot!!
Men jaa nu ska jag gå upp och kolla lite på tv sen så har jag träning ikväll kl. 20.00 den där sena så kommer vara jätte flamsig för jag är verkligen trött, malin kommer inte på träningen idag men men...

Åjuste idag så hade vår spanska lärare sitt barn på lektionen han var fett gulig och kunde svenska, engelska och spanska :o han var kanske 3-5 år!! På lektionen så skulle vi gå igenom provet jag fick G men sen så gick han igenom sakerna på provet! Då var det en tjej som fick rätt på en grej som skulle vara fel och en annan som satt breve henne fick fel på den så då sa hon det till vår spanska lärare, och jag hade också fått rätt på den men den var fel.. så då sa jag det och då kom  han fram och strök över den och sen skrev han ett minus bakom G et asså G- snacka om att man blir sur bara för att man är ärlig!!
Men sen efter lektionen så var vi sist ut från lektionen och då undra han om vi var sura! vi ba aah, då sa han att det var bara ett skämt och då visade han våra ricktiga omdömen som han hade på ett eget papper och då hade jag VG+ snacka om att man blev glad haha.
Men vår lärare gav oss choklad om vi ville men ingen ville sen så gick dom andra och då stog jag kvar och prata med han för vi har prov igen nästa vecka.
Och då kom hans son fram med choklad asken (Aladin) och stog och räckte fram till mig haha han var jätte gullig!!

Men nu så kom farmor och farfar ändå och kläderna har hon vissat för mig och dom är skit fula men sa inte det sa bara aah aah haha så får typ säga att dom är för små!!
Mamma  hon hade börjat städa men sen så sa pappa att dom inte skulle komma idag så då gick hon och vila och jag gick upp till henne när dom kom och då fick hon panik för det såg ut som ett bombnedslag!! Så det är stökigt här inne där dom ska sova haha...

Men ska vara lite social nu
Puss <33

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0