Träning

Hejsan hoppsan nu har jag kommit hem från träningen och det gick mycket bättre idag än igår bra bra han sa till och med att jag var duktig haha nu är jag mycket stolt han har inte sakt något till mig så har känt mig så dålig, men har kanske varit lite okoncentrerad på dom senaste träningarna men nu kände jag mig mycket bra :)

Jag skrev inte efter skolan mamma hade baxat datan så då kunde jag inte skriva. men skolan var okej idag slutar ganska tidigt tror jag annars så går den här dagen sååå fort.
sista lektionen är spanska så det är ju bra men asså det var såå himla pinsamt asså när man kmr för sent till spanskan så brukar vår lärare vilja att man ska göra saker inför klassen som att stå och sjunga eller dansa usch, vem vill det men. jag kom för sent pågrund av vårt sjuka schema vi har tio min på oss att göra oss klara på efter ídrott och det går ju inte såklart att man kmr för sent och jag känner ju ingen i klassen så fick gå in ensam kom fem min för sent men herregud det är väll inget jag brukar inte komma för sent! men vår lärare han kollade på klockan och jag trodde verkligen att jag skulle få göra nåt, men han sa inget han ba ska du inte säga förlåt när jag rusar förbi för att sätta mig på min plats.
men jag kom inte på vad det hette så då var det nån som sa vad det hette perdon så då sa jag det och sen går jag förbi en tv som jag skulle gå imellan och då stötter min  stora rumpa mot den och den börjar skaka jag blev skit rädd trodde att den skulle välta men jag har gud på min sida tack och lov haha så den välte inte.

Nu har jag ätit upp mina potatis bullar och nu mår jag illa usch jag brukar inte äta efter träningar men nu han jag inte äta innan för jag vill äta minst en timme innan träning så att jag inte ska typ spy haha.
 
asså har ni hört att det typ stog i tidningen att alla ska dö ikväll vid 03.00 ifall ett experiment går fel dom ska typ göra nåt får reda ¨på nåt om jorden eller nåt sånt vet inte ricktigt, hörde det i skolan när Adam och jonte gick runt och sa jag kmr inte på din begravning för jag är död då, alla kmr att dö imorn höll dom på.
 men jag vet inte om det är sant ska fråga pappa när han kmr hem från mitt basket lags föräldra möte.
åhh juste igår så var det föräldra möte i skolan och min pappa gick dit och då var det nån som sa att det finns blottare i hässelby fett läskigt kmr inte våga vara ute nu haha, annars så är det föräldrar som bara hittar på så att vi inte ska vara ute.
min pappa såg att det stog carrooosss <3 kurden sam på ett bord och det är min bvän som hade skrivit det och så kmr han hem och bara frågar ut mig ba vem är det lalala och jag vill ju inte säga vem det är haha för min pappa det är min och bväns lila grej haha men om det är nån som vill veta det så kan jag kanske berätta det nån annan gång ;) 
men nu ska jag dra blev så långt inlägg idag men tänkte också skriva ett inlägg om bara mig så att man lär känna mig lite.
kramizar från mig <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0