Usch potatis

Heej hej nu har jag kommit hem från matchen jag har hunnit duschat och övertalat mamma att hon skulle färga håret på mig och snäll som hon är gjorde hon det puss på henne <33 så nu sitter jag här med gega i håret som luktar skit starkt!

Jaa på matchen så vann vi men jag spela skit dåligt vet inte vad det var med mig, vi spela zon försvar för första gången har inte ens fått öva på det!! så det var kanske därför det gick dåligt!
Men jag fick några smällar eller inte bara några smällar!
Jag fick en armbåge på min näsa så den har svullnat upp till en stor potatis usch ocksen så vrickade jag foten så det var kanske inte världens bästa match..

men nu så ska jag gå och skölja ur gegan ochsen så blir sängen nästa för mig
kyss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0