Usch

Jag blir så irreterad jag fattar inte hur man gör med bloggen, jag vill inte ha den här tråckiga bakgrunden och jag vet inte hur man byter det finns ju andra att välja mellan men dom är också tråckiga! så om det är nån som vet hur man gör hjälp mig så blir jag glad :)
Men iallafall idag så har jag typ inte gjort nåt facktist ganska skönt!  Jag vakna vid elva tror jag sen så var jag inne på datan och försökte lista ut hur man gör men så smart jag är (not) så förstog jag inte alls hur man gör men sofia ska hjälpa mig nån gång :) men nu så har jag precis sätt klart en film kmr inte ihåg vad den heter men den var okej.
Min pappa åkte iväg för två timmar sen och han sa inte vart han skulle, men så dum han är så har han inte med nån telefon såå är lite orolig men han kmr nog hem snart.
USCH imorn så är det skola jag har verkligen ingen lust med skolan nu vill jag ta det lugnt!  jag har inte träffat bvän i helgen heller inte ens pratat med henne fy på mig.. men jag ringer henne ikväll om jag inte glömmer bort det som vanligt när jag ska ringa henne. men nu ska jag gå in på nelly.com och asos.com och kolla om jag hittar nåt fint kramizar från mig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0