BIG SMILE ON MY LIPS

Heej nu är jag bara sååå glad. Kom hem från våran semi final för kanske en timme sen och gissa? VI VANN wohoho och det va verkligen jämt gash, vi vann med 3 poäng så nu blir det final.

Har inte heller hunnit skriva något under helgen, men jag hade två matcher förlorade båda så då åkte vi ut ur den serien (med 93orna). Men sen var jag med Emma, vi åkte runt lite hände lite saker som jag inte orkar skriva om nu. Men det va roligt sen på söndagen så var jag med emma igen och vi var duktiga och pluggade.
Igår så ´hade vi två matcher en med skolan som vi förlorade så vi åkte ur där, sen en med 94orna och den vann vi så vi spelade semi idag. Imorn så ska jag in och sola med emma, hoppas att jag hinner. Sen måste jag plugga och allt har redan tre prov nästa vecka tror jag att det blir. Men nu så ska jag dra
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0