Dagen..

Såå nu har jag snackat med berit haha nej men haha känner ingen berit men jag skulle fixa med några bilder så nu har jag laddat upp bilderna från idag och ifrån sälen så ska lägga upp dom. Sen måste jag skriva om dagen.


Min dag idag har varit ganska bra tycker jag. Började vid 08.00 och då var vi ute med barnen, dagen gick ganska fort och jag och emma slutade vid 15.30 så då stack vi hem till mig och va jätte flamsiga haha. Båda va jätte kissnödiga så då står vi utan för huset och jag ska ta in posten så står jag och emma och skrattar åt hur vi står och sen ropar emma till mig

e- är du på väg att kissa på dig?

Jag står bara och skrattar och korsar benen sen vänder vi oss om och då står min granne där och stod och kollade på oss när vi hoppade runt, så vi fick värsta skrattanfallet och springer in till mig och bara skrattar omg.

Sen gjorde jag kaffe latte som pappa har lärt mig att göra men den där maskinen behövdes värmas upp så då blev emma lite rastlös och då åt vi upp ett helt nytt brödpaket haha. Efter det så tog vi bussen till hässelby gård och solade i 30 min sen gick jag hem och emma gick till stallet och det va min dag.

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0