Förlåt förlåt

Förlåt förlåt och åter förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge men jag har varit i Sälen och inte hunnit gå in på datan. Nu när praoen har börjat så har jag bara varit så sjukt trött. Men nu så ska jag skriva lite om hur det va i Sälen och på praoen hittills och vad jag har gjort.

Jo i sälen så var det bra jag åkte skidor och testade på snowboard i två dagar och det gick ganska bra. Klarade mig från skador men fick blåmärken och en stukad tumme haha, men annars så gick det super. Vi åkte över till Trysil i norge på fredagen och åkte skidor och där var det super väder, verkligen jätte skönt. Fick små fräcknar på näsan hihi.
Min kusin Ivar och hans pappa allså min farbror blir det väll? haha bodde med oss från måndag till torsdag. På lördagen när vi åkte hem så åkte vi till farmor och farfar en snabbis. Där träffade vi mina två små kusiner, min faster och hennes nya kille och hans två tjejer som är 17 år och dom är tvillingar ganska coolt tycker jag. Vi kom hem sen på kvällen och då somnade jag direkt.
På söndagen blev det match och den vann vi. Va sen med emma och vi gjorde verkligen inget speciellt skulle åka till hennes kompis och hämta hennes nycklar som hon hade glömt men hon var inte hemma så vi åkte runt med en buss till solna tror jag och köpte kaffe sen tillbaka, vi satt bara och skrattade och snackade om massa olika saker.

Praoen har ju också börjat nu jag och emma praoar på ett dagis 5 min ifrån mig eller mindre, som jag gick på när jag var liten. Det är roligt att vara där och ta hand om dom små småttingarna. Jag är med dom minsta på en avdelning som heter sköldpaddan så det är roligt och emma är med dom äldsta. 
Skriver om min dag snart i ett annat inlägg men måste snacka med Berit..
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0