FREDAG

Heej nu sitter jag i brorsans rum och kollar på madicken haha.  Han är ute och grillar med kompisar så snodde hans data för mamma sitter vid datan nere och min funkar inte. Jag skrev inget igår för att jag var så trött och jag somnade när jag kom hem efter paoen sen hade jag träning så jag kom hem vid 10 så jag orkade inte gå in på datan. Men igår hände det väll inget speciellt.

 Idag så var det sista dagen på praoen och det känns lite tråkigt. Efter paoen så åkte jag och emma och sola men emma han inte så då solade bara jag. Jag gick inte på min träning som började för 15 min sen för jag har ont i halsen och jag är för trött, tror att jag börjar bli förkyld och det vill jag inte, har tre matcher i helgen och två på måndag en med skolan sen om vi vinner på måndagen så har vi match på tisdag.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0