Nu är jag tillbaka

Förlåt för att jag inte har skrivit något men har verkligen inte hunnit så mycket med plugget innan påsklovet som äntligen har kommit haha.

Men det har inte hänt något speciellt under förra veckan. i fredags efter skolan så stack vi till frida och hämtade pengar sen åkte vi till v-by och påvägen så ramlade lilla klumpiga bvän haha. Men sen så kom felipe och stephanie till v-by vi åt på donken och tog många konstiga närbilder haha. Efter det så sov jag, natta, steffi, emma hemma hos steffi och frida och felipe var med varandra. På lördagen så solade vi lite ute i solen sen så stack vi in till stan och köpte kaffe sen satt vi i solen och bara chilla. I måndags så började ju påsklovet jätte skönt. Då var jag med frida, natta och emma och vi gjorde typ inget speciellt gick runt och snackade också. Sen igår så åkte vi och träffade felipe. Sen idag så sov jag länge hihi sen åkte jag och emma och solade solarium sen skulle hon till ridningen och då gick jag hem från hässelby gård haha fett stolt haha. Sen har jag kollat på tv och nu ska jag ladda upp bilder som alla har tjattat på, men har inte hunnit sitta vid datan så nu fixas det.

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0