Onsdag

Hejhej nu sitter jag här vid datan och ska ladda upp massa bilder till datorn. Tänkte göra det igår men då hade man inga batterier, så nu är den laddad så att man kan ladda upp.

Men min dag har bara varit en slapp och tråkig dag. Jag vaknade vid halv tolv, jätte skönt att få sova länge.
Sen gjorde jag mig klar sen stack jag och mamma till frissan och fixade till håret. Så nu har jag klippt mig äntligen. Emma skulle följa med men då hade hon ridtävling och jag ville inte dit ensam haha så då fick mamsen följa med. Sen har jag bara kollat på tv och tagit det lugnt. Imorn så ska vi tjejer kanske ut och grilla så man hoppas på bra väder.  Men nu ska jag fixa med bilderna sen lägger jag upp några på bloggen =)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0