Rolig dag

Heej nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar så ska jag övertala mamma och pappa att jag ska få gå ut sen. Men dom vill att jag ska packa för imorn men ska kunna övertala dom på något sätt.

Igår så hade vi våran grillkväll som äntligen kom. Jag och emma fick skjuts in till vällingby där vi mötte natta som hade suttit och spanat på killar haha. Vi handlade allt och det gick på mer än 400 kr hehe. Sen stack vi till frida och där så grillade vi allt sen satt vi och åt och hade det verkligen jätte mysigt. Vi kollade på tv och snackade och åt godis haha.
Sen åkte vi hem vid tolv eller något. Men jag va inte så trött så jag låg och kolla på någon häx film på trean som jag tyckte va läskig när jag var mindre haha.
Imorse så åkte jag till vällingby på morgonen och skulle leta efter en jacka som jag kan ha nu när vi åker till fjällen, men jag hittade som vanligt ingen. Så jag kommer få åka runt med min cp dunjacka!
Efter det så åkte jag till frida och där var natta och emma, vi gick ut i solen och gick runt och tog massa foton. Och jag säger bara en sak vi va verkligen som barn haha, vi gick till en park och direkt efter att vi kommit dit så springer jag och frida och gungar på värsta grejen som va sjukt svår att komma upp på. Ni ska få se lite bilder men nu så ska jag äta.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0